Header Ads

ad

MEH | Sketsa Al Mahdi


3 kelompok utama yang menyebabkan meletusnya perang saudara di Saudi

Raja Saudi, Raja Salman berusia 86 tahun. Bila sampai masa, sang Raja akan digantikan oleh anaknya, Putera Mahkota, Mohammad bin Salman (MBS).

Namun tidak semudah itu. Penobatannya sebagai Raja akan ditentang hebat oleh putera-putera yang lain lalu terhasillah 3 kelompok utama yang menyebabkan meletusnya perang saudara di Saudi.

Kelompok MBS ( pro US / pro-Dajjal akan dibantu oleh kartel kristian - zionis - dajjalis) akan ditentang oleh Kelompok Putera pro-Mahadi dan kelompok Putera pro-Wahabi.

Akibat perang, Mekah akan menjadi zon larangan. Haji & ummah dibatalkan.

Tentera US akan masuk Saudi. Tentera Basyar Al Assad Syria akan menyerang Saudi (dibantu oleh Rusia). Turki, Israel & Iran terpanggil terlibat sama. Maka meletuslah Perang Dunia Ke -3.

300 Tentera Basyar Syria ditelan bumi kecuali seorang. Maka Tentera pro-Mahadi menyerang balas ke bumi Syam (Syria).

70,000 Tentera Dajjal terdiri dari Zionis Yahudi Isfahan berarak ke bumi Syams. Dajjal membawa misi diplomasinya ke seluruh dunia. Sebahagian dunia bersumpah setia dgn Dajjal. Menyangkakan dia adalah Al Masih.

Maka Dajjal membawa tentera dari 80 negara ke bumi Syam utk memerangi tentera Al Mahdi.

Maka dengan perancangan Allah, Nabi Isa Al Masih pun diturunkan. Nabi Isa a.s. mengangkat Imam Mahadi sebagai komander perang, maka berlakulah peperangan yang dasyat. Akhirnya Nabi Isa membunuh Dajjal di Baitulmuqaddis.

Sekiranya berlaku kegoncangan di tahta Kerajaan Saudi. Ingatlah pada tulisan ini.

- Majlis Ekonomi Halal 🌎
#majlisEkonomiHalal
#rezkinomik
#alMahdi  

No comments