MEH | ABRAHAM ACCORD: Adakah di Dalangi Dajjalisasi Globalisasi?


Rezkinomik Majlis Ekonomi Halal vs Kapitalis Dajjal New World Order

Tiba-tiba saja United Arab Emirates (UAE)menarik perhatian dunia..bukan kerana Buruj Khalifa simbol kekayaan UAE..tetapi UAE dikatakan penyelesaian kepada konflik Kristian-Islam-Yahudi apbila UAE mendatangani perjanjian damai dengan Israel.

Perjanjian damai Arab UAE, Bahrain dengan Israel dibuat apabila UAE menandatangani protokol "ABRAHAM ACCORD".

Abraham Accord

Abraham Accord bermaksud perjanjian yang memberi kesamarataan pada tiga agama besar dunia iaitu Katolik,Islam dan Yahudi.Perkataan Abraham merujuk kepada Nabi Ibrahim dimana satu satunya Nabi yang diterima oleh agama Islam,agama Yahudi dan agama Nasrani sebagai bapa penyatuan manusia.Dan atas sebab itu perjanjian tersebut di namakan ABRAHAM ACCORD atau protokol Ibrahim.

Sebaik saja UAE menjalinkan kerjasama erat dengan Israel, UAE melancarkan khidmat bantuan kesihatan (bantuan ubatan termasuklah vaksin pada negara yang menyokongnya) dan dialog penyatuan agama yang dinamakan #CHRISLAM iaitu agama gabungan kristian dan islam. Dalam agenda CHRISLAM yang kini mula menjadi agama baru dunia,Yahudi menganjurkan gabungan Kristian dan Islam yang mana antara matlamat utamanya ialah meminta penganut Islam melarang menggunakan perkataan 'kafir' pada penganut agama lain, menentang keras institusi khalifah, menolak hukum syariah, menerima Syiah sebagai cabang aliran Islam, menentang penggunaan dinar dan dirham sebagai matawang, memberi keizinanan nama Allah digunakan oleh penganut Kristian, melenyapkan masjid sebagai rumah ibadat penganut Islam dengan menggantikannya dengan 'sinorgad' iaitu satu kuil yang membolehkan agama Islam Kristian dan Yahudi beribadat bersama, menerima wahabism sebagai aliran sunnah.

Pemimpin Nahdatul Ulama Indonesia turut menyatakan pendirian untuk menolak sebarang usaha membangunkan semula sistem kekhalifahan Islam, bermakna Nahdatul Ulama turut bersama Yahudi dalam menentang sekiranya terdapat kebangkitan khalifah akhir zaman pimpinan Imam Mahadi.

September lalu, Pope yang pada kunjungannya ke Indonesia mengadakan pertemuan dengan pemimpin Nahdlatul Ulama di mana Pemimpin Nahdatul Ulama Indonesia turut menyatakan pendirian untuk menolak sebarang usaha membangunkan semula sistem kekhalifahan Islam, bermakna Nahdatul Ulama turut bersama Yahudi dalam menentang sekiranya terdapat kebangkitan khalifah akhir zaman pimpinan Imam Mahadi. Nahdatul Ulama diasaskan pada 31hb Januari 1926 dan kini mempunyai 50juta orang keahlian ..perghhh...ni barulah fitnah Dajjal..!

Patutlah ramai pemimpin-pemimpin Negara Islam kini mula berkiblatkan UAE.

ABRAHAM ACCORD (Protokol Ibrahim) yang melahirkan agama baru #CHRISLAM ini ditandatangani oleh Imam Besar Islam iaitu Syeikul Universiti Al Azhar yang menjadi tempat rujukan fatwa ummat Islam sedunia hari ini bersama Pope Francis yang mewakili penganut Kristian Katolik. ABRAHAM ACCORD ditandatangani apabila Israel telah menyiapkan 3rd Temple (Kuil Suci Ketiga) iaitu melengkapkan misi pencarian "Aaron And Keturah". 


Nabi Harun Cipta Lembu Emas?

Aaron adalah sebutan bagi Nabi Harun, saudara Nabi Musa.Yahudi menganggap Aaron, individu yang mencipta anak lembu daripada emas dan mengajak penganutnya menyembah patung anak lembu emas itu ketika Nabi Musa ke Bukit Tur Sina. Tetapi dalam kepercayaan umat Islam penyembahan pada patung anak lembu emas tersebut dibuat oleh Samiri adalah salah seorang pengikut Nabi Musa yang khianat dan sesat, dan Samiri itu adalah Dajjal yang sebenarnya.

Sebab itu Yahudi mahu menguasai Masjidil Aqsa kerana kuil ketiga atau Aaron And Missing Keturah dipercayai berada di bawah pintu sebelah Timur Masjidil Aqsa yang digali.Apabila selesai 3rd Temple mission itu. Misi Yahudi sekarang ini ialah mempengaruhi pemimpin negara-negara Islam untuk menerima satu sistem dunia baru di mana satu agama, satu kerajaan, satu sistem ekonomi dan UAE dijadikan platform untuk menarik pemimpin negara-negara Islam untuk menyokong persiapan Yahudi menunggu False Messiah (Dajjal) dengan membentuk pakatan- perikatan bagi memerangi Imam Mahadi sekiranya beliau di bai'ah dan bermakna peperangan besar pasti akan berlaku....! 

Post a Comment

0 Comments